[Tajfutas] Hogy tudjunk róla4

Julianna Grant jzgrant at yahoo.co.uk
2013. Jan. 12., Szo, 10:49:03 CET

Dehogynem Miki, en figyellek!!

Julia

>________________________________

tagjai is a "célpontjai"?

  1 %(vagy 2 %?), meg a kisversenyek bevétele, de ott is sok  költség van
  idő, benzin, térkép /papir, festék/ stekkelés, felvezetés, bontás, értékelés,
  felrakás a netre, ell.bírói díj(Minősítősre +szövetségi sáp 18 (?)% !!!).
  PÁLYÁTOKAT kellene komolyabban csinálni! DE AZ OSC ben egy fillért nem kaptunk
  semmiéert, soha! Ahogy visszaemlékszem a Valkonynál nekem soha semmit nem
  kellett fizetni (?) Talán tagdíjat fizettem,de nem emlékszem hogy egyszer is
  valakinek pénzt adtam volna  a kezébe/(vagy már szenilis vagyok?)Voltak/
  vannak cégek akik vaLAMI PÉNZALAPUKAT  sportcélokra adhatják.Valószínü,
  az adózótt nyereségükből lehet támogatni. Vagy marketing alap költség,
  caffetéria, stb. Most is látok olyan személyt/-eket/, akiknek a jóváírás ily
  módon keletkezhetett.
  szerinti sport-támogatási "vakvezetőkkel " felvilágosítanák az egyesületeket.
  No meg a pályázatokat is szinte titkolják az egyesületek a másik elől.Nem csak
  ha nyernek, de egyik sem szól a másiknak, hogy az is adja be ugyanarra a
  lehetőségre! Nézd meg a PVM az egyéni OB-ra kapott 1 MILLÁT! /ha jól
  emlékszem/ . Múlt évben a  Gőcsej és a NYiregyházi xx 25 MILLÁT
  valamire!

      mindenkinek szólnak /lehet, hogy ott lesz :-)/  De mivel sok a sara ,
      csak hozzád megy!!
      TÁLTOSOKBAN!! A TÉNYEKET MEG SAJÁT MEGTAPASZTALÁSAIM !
      időpontjára esik a verseny??  vagy a templomi séta ?

      Pisti

        kérdéses személyről szerencsére azóta sem tudok. Hogy él-e azt sem, meg
        hogy elutazott-e már végre az Ígéretek földjére, Csodaországba. Érdekes,
        hogy ezekben a fizikailag nonszensz dolgokban úgy hiszel, látszik, hogy
        nem műszaki ember vagy, akit a mérések és tények érdekelnek, nem a
        csodálatos természetfeletti megmagyarázhatatlan csodák.. Nekem mind a
        természetgyógyászattal, mind az ilyesmikkel CSAK rossz tapasztalataim
        vannak.

          miért nem jöttél??? Szép idő volt!!
          Megdugtad már??