[Tajfutas] Hogy tudjunk róla4

Vida Istvan vipisti at vipmail.hu
2013. Jan. 12., Szo, 01:36:45 CET

Nem tudom miszerint van a leosztás! Meg hogy nem tudom (én), hogy miből és kinek , milyen tényezők szerint. Egy biztos aki csak versenyez annak nem látok leosztást.
Valószínü van pályázati bevétel, szponzori pénz, 1 %(vagy 2 %?), meg a kisversenyek bevétele, de ott is sok  költség van idő, benzin, térkép /papir, festék/ stekkelés, felvezetés, bontás, értékelés, felrakás a netre, ell.bírói díj(Minősítősre +szövetségi sáp 18 (?)% !!!). PÁLYÁTOKAT kellene komolyabban csinálni! DE AZ OSC ben egy fillért nem kaptunk semmiéert, soha! Ahogy visszaemlékszem a Valkonynál nekem soha semmit nem kellett fizetni (?) Talán tagdíjat fizettem,de nem emlékszem hogy egyszer is valakinek pénzt adtam volna  a kezébe/(vagy már szenilis vagyok?)Voltak/ vannak cégek akik vaLAMI PÉNZALAPUKAT  sportcélokra adhatják.Valószínü, az adózótt nyereségükből lehet támogatni. Vagy marketing alap költség, caffetéria, stb. Most is látok olyan személyt/-eket/, akiknek a jóváírás ily módon keletkezhetett.
Jó lenne, ha a mostani adó és számviteli törvények szerinti sport-támogatási "vakvezetőkkel " felvilágosítanák az egyesületeket. No meg a pályázatokat is szinte titkolják az egyesületek a másik elől.Nem csak ha nyernek, de egyik sem szól a másiknak, hogy az is adja be ugyanarra a lehetőségre! Nézd meg a PVM az egyéni OB-ra kapott 1 MILLÁT! /ha jól emlékszem/ . Múlt évben a  Gőcsej és a NYiregyházi xx 25 MILLÁT valamire!
::Pisti