[Tajfutas] SZÉP-kártya

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2013. Jan. 9., Sze, 12:49:36 CET

Sziasztok!

Tavaly év végén bővült a SZÉP-kártyák felhasználhatósági köre, a szabadidő
alszámla terhére bizonyos sporttevékenységekre is lehet költeni.
Van esély rá, hogy a tájfutásban is elfogadóvá váljon egy vagy több
szervezet. Annak eldöntéséhez, hogy bevállaljuk-e az ezzel járó bürokráciát,
szeretném felmérni, hogy mekkora lenne erre az érdeklődés.

Kérném, hogy kap ilyen módon cafeteriát a munkáltatójától, és szívesen
költené tájfutásra (verseny nevezési díjakra), az írjon nekem egy levelet,
azt is megjelölve, hogy kb. mennyi lenne ez az összeg éves szinten!
A szabadidő alszámlára max. 75 ezer Ft-ot lehet kérni, és az én tudomásom
szerint a munkavállaló döntheti el, hogy az egyes alszámlákra hogyan osztja
meg a munkáltató által biztosított összeget.

Kérném az egyesületi vezetőket, hogy továbbítsátok ezt a levelet a belső
listákra is!

Köszönöm,
Skuló Marci