[Tajfutas] Adózás külföldönről származó jöv. után -off

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2013. Feb. 28., Cs, 21:27:32 CET

Sziasztok,
Egyszer valaki azt mondta nekem, hogy a NASA műholdjai úgy vannak irányítva, hogy mindig három információt vetnek össze és ha ebből legalább kettő megegyezik akkor abba az irányba végzik el a korrekciót. (Négy vagy annál több infó már "összeütközést" jelentene. Azt nem tudom, hogy akkor mit csinálnak ha mindhárom különböző. :)) Gondolom mennek tovább egyenesen, azaz körbe.)

Így aztán megkérdeztem két call center ügyéntézőt az NAV 40 42-42-42 számán, azon belül 1-1 menüpontok és személyesen is jártam a helyi irodában.

Hárman, azonosat mondtak. A külföldi bruttó bevételt (Európai országokból származó) kell megszorozni a szerzés napján (havi bérfizetés) aktuális MNB középárfolyammal és az összesített eredményt az adóbevallás 44 sorában szerepeltetni. (Tehát részint csak tájékoztató adat.)

Köszönöm a magánban érkezett tanácsokat.

Hogy a másik országban hogyan kell eljárni azt még nem tudom.