[Tajfutas] HOB kísérőverseny részletek?

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2013. Feb. 27., Sze, 21:47:55 CET

Szia Fanni,
Az én értelmezésemben a március 11.-ei nevezési határidő a 2. napra, azaz a Szabolcs Kupára vonatkozik.
Én a verseny megnevezését fordítva szerepeltettem volna a kiírásban, azaz Nyírség-Szabolcs Kupa, mert a két verseny így követi időpontban egymást.
A verseny megnevezésének ilyetén szerepletetése bizonyára hagyományon alapul.
Üdv,
HN