[Tajfutas] HOB nevezési határidő, szállás, szállítás

"Gombkötő Péter" Gombkoto.Peter at ybl.szie.hu
2013. Feb. 27., Sze, 13:02:33 CET

Kedves HOB Rendzők!

Most megismétlem a második kérdésemet is, melyben azt kértem, hogy a kollégiumi szállás és a versenyközpont közötti távolságot közöljétek. Erre ugyan kaptam választ, hogy messze van, de ez egy relatív fogalom. Van, akinek az 1 km is sok, és van, aki a 3-at is bevállalja gyalog. Jó lenne ezt is tudni, meg azt is, hogy ha lesz szállítás, kb. mennyibe kerül. Ugyanis a vonatjegy, szállás, szállítás költségeit kell összevetni az esetleges gépkocsis utazás költségeivel. Lehet, hogy ezek Nektek nem tűnnek nagy és fontos problémáknak, de ha nincsenek megfelelő információk, részünkről meggondolandó a nevezés (vagy annak törlése).

Oldgombi

 Dr. Gombkötő Péter
ny. adjunktus
zaj- és rezgésmérés, -csökkentés