[Tajfutas] Eötvös

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2013. Feb. 19., K, 17:46:40 CET

Sziasztok!

Olvasom a kiírásban, hogy a nevezési díj:
"800 Ft/fő FN14-ig és FN65-től valamint a Nyílt és C kategóriákban,"
Ezek szerint a kategóriák felsorolásából tévedésből maradt ki az F65?

Ui. Nem vagyok annyira naiv, mint a kérdésemből hinnétek, és úgy gondolom,
1200 Ft-ot is megér számomra egy jó országos rangsoroló verseny.
Kérdésemmel a kiírás szerencsétlen szövegezésére szeretném csak felhívni a
figyelmet. Megoldás: FN65-től helyett úgy fogalmazni a kiírásban, hogy
N65-től és F70-től. Második megoldás: Kiírni az F65-öt is, de  később
összevonni az F60-nal.

Üdv:
Kéri Gerzson