[Tajfutas] MTFSz versenynaptár

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2013. Feb. 17., V, 22:03:22 CET

Sziasztok!

Holnap beteszem az RR versenyeket az MTFSz honlap versenynaptárába.

A naptárhoz kapcsolódó dokumentumfeltöltéssel kapcsolatban lenne viszont egy
kérésem: lehetőség szerint ugyanazt a fájlt ne töltsük fel többször, több
verseny miatt! Nincs ingyen az MTFSz számára a tárhely, és 220 versenynapnál
sok kicsi sokra megy.
Egyrészt az összetartozó versenyeket akár egybe is lehet vonni (pl.
Csokonai-Alföld), a minősítésszámításnál úgyis a futam a lényeges. De ha
valamiért külön is kell kezelni (pl. ENTRY), akkor a hivatkozás mezővel át
lehet linkelni a kiírást, értesítőt, stb. a fő versenyhez feltöltött fájlra.
Most pl. az alábbiakra csináltam meg így: Postás váltó -> Postás kupa
kiírás, Szélrózsa éjszakai -> Tipo kupa kiírás.
A hivatkozás mező arra is jó, hogy akár csak a levlista archívumából
linkeljünk egy kisversenyhez tartozó levele(ke)t, mint most pl. megtettem az
évadnyitó 3Sz-szel.

Üdv,
Skuló Marci