[Tajfutas] ...

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2013. Feb. 15., P, 14:21:20 CET

Ha egy kétnapos verseny esetében naponta értendő a 10+8 %, akkor még keveset
is írtam a 30%-al, de bizonyára vannak olyan kategóriák amiket nem érint az
"adó". (még nem volt szerencsém titkárnak lenni egy versenyen - a versenyek
pénzügyei "embargós" területnek számítanak, nagyobb titok övezi őket mint a
versenypályákat, még nem láttam egyet sem felrakva a gazdasági
RouteGadget-re elemzésre)
Amúgy csak arra akartam felhívni a figyelmet, hogy "Sok a horgász, kevés a
hal."
HN