[Tajfutas] Már csak holnap estig nevezhetsz kedvezményesen a 2013. évi Homokháti Maccabi Kupára!

K Barbi kbarbi at gmail.com
2013. Feb. 15., P, 11:22:53 CET

Sziasztok!

Nem szeretnék vitatkozni csak a saját véleményemet írom a fentiek kapcsán.

Egyrészt a nev.határidős felhívás: van akinek jól jön egy emlékeztető, míg
másoknak szükségtelen...szerintem a levél tárgyában egyértelműen látszik
miről szól, ergo akit nem érdekel egyetlen (vagy kettő) klikkeléssel
törölheti a postaládából...van rengeteg olyan levél a listán, ami
magánvélemény meg egymásnak ide-oda szólogatás, szerintem a lista arra
való, hogy HASZNOS információkat osszunk meg egymással.

Verseny nev. díja: nekem az a fontos, hogy ha elmegyek egy versenyre úgy
érezzem, hogy a kiadott pénzért megfelelő színvonalú versenyt kapjak. Ez
nálam főleg ebből áll: a térkép minősége (pontosság, olvashatóság,
nyomtatás-és papírminőség); a rendezés színvonala és legfőképp: a pályák
minősége megfeleljen a kategóriának, többnapos verseny esetén azonos
terepnél (térképkivágatnál) is legyen változatos!
Sajnos tavaly előfordult, hogy az egyik nagy verseny amire minden évben
örömmel mentem enyhén szólva lejáratta magát nálam; a magas nevezési díj
ellenére N21B-ben a két nap szinte azonos vonalvezetésű (helyenként azonos
pontokkal) pályán futottunk, ami mellesleg szerintem technikailag nem B
szintű volt (inkább C)...ennek eredményeképpen most igencsak hezitálok
elmenjek-e arra a versenyre...(amúgy is szoktam nézni ki a rendező,
pályakitűző...milyen a terep és ez alapján is válogatok). Bennem sajnos úgy
csapódott le ez az egész így utólag, hogy a rendezőség ott a bevételre ment
és nem kifejezetten a minőségre...hiszen az évi két-három rendezésükből él
az egyesület (mellesleg simán hozhatnák a minőséget mert megvan hozzá a
létszámuk, az anyagi bázisuk és a szakmai tudásuk). Ha már valaminek
sokallom a nevezési díját az általában a sprint és rövidített normál távok,
városban futkosások esete, 15-20 perces futásért ugyanazt fizeted mint egy
jó kis erdeiért. Volt már, hogy többnapos versenyre azért nem mentem el,
mert jó esetben a 3 nap alatt egyszer futottunk volna erdőben, normális
versenyen...Persze néha kell egy kis "csemege" is és értem én, hogy a média
miatt kell a városi verseny...csak nem kéne túlzásba vinni. Persze biztos
vannak olyanok, akik meg kifejezetten ezt szeretik és anyagilag is szívesen
áldoznak rá.
Mivel mi saját zsebből versenyzünk, ezért én inkább kevesebb versenyre
megyek de az legyen minőségi.

Na szóval egy a lényeg: ahelyett, hogy egymást szidalmaznánk próbáljunk meg
együttműködni. Szerintem jobb a sok információ, mint a kevesebb. A listát
meg célszerű lenne arra használni amire való.
Én nem kívánok további vitába szállni...csak már a közel két év viszonylag
passzív lista-levél olvasás alatt felgyűltek bennem a gondolatok...

Úgy hiszem a nagy többségnek ez a sport hobbi, többnyire a hasznos, aktív
kikapcsolódást keressük benne, ahol a kedves ismerősökkel, barátokkal
találkozhatunk.

További szép napokat kívánok mindenkinek!
Korbély Barbi