[Tajfutas] ...

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2013. Feb. 15., P, 10:48:37 CET

Én pedig szemérmetlenül soknak tartanám ezt a 30%-ot, ha nem kapnánk érte
cserébe semmit.
De kapunk.
Némelyik (akár olimpiai) sportágban 1-2 héttel előre még nem lehet tudni,
hogy lesz-e OB és hol (esetleg utólag derül ki, hogy az volt / nem az
volt), az éves versenynaptár csak álom, és a rangsor / minősítés
nyilvántartása sincs szinte sehol.

És ezek még csak az alapszolgáltatások :-)
kovacsp