[Tajfutas] BÚÉK Kupa eredmények

Oszlovics Ádám oszibkv at freemail.hu
2013. Dec. 30., H, 21:25:54 CET

Sziasztok!

A következő címen elérhetőek az eredmények.
http://www.mtfsz.hu/versenyinfo/7968_e_Buek_Kupa_2013_eredmenyek.html

Köszönjük a rekordszámú részvételt!
Szerencsére fel voltunk készülve a legszebb álmunkra és nyomtattunk még helyben a 80 térkép fölé...
Remélem nem haragudtatok meg nagyon, hogy a szokásosnál többet kellett várni a kiértékelésre, de úgy tűnik a pontbegyűjtős programnak több rejtett hibája is van, amire nem voltam felkészülve.
A pezsgőket végül nem mindig a győztes kapta, de ez csupán azért történt, mert ők már hazamentek és nem akartuk hazavinni...örült a többi dobogós :-)

Sajnos nem volt lehetőség tesztelni a kiértékelést a verseny előtt, így sikerült belefutni ebbe a mizériába. Sajnos nem teljesen logikusan viselkedik, illetve a súgó és a demóversenyek átnézése után nem erre számítottam...

Tanulságok:
Az OEScore arra van kitalálva, hogy megadsz x ellenőrzőpontot, mindegyiknek fontos, hogy legyen pontértéke és amennyit megfogsz, azt összeadja. A szabályok csak az időeltérést tudják kezelni. Tehát, ha hamarabb bejössz, vagy késel, +- pontokat lehet szerezni. Ezen kívül vannak extra pontok, amit most arra használtam, hogy aki egy SZÍNES-t szabályosan fogott többször, vagy nem 2 PIROS majd 1 SZÍNES sorrendben teljesített, azoknak ezzel a lehetőséggel javítottam/rontottam az eredményét.
Másfajta ötletekkel és szabályokkal is lehet próbálkozni, de erőssen fel kel készülni a hibákra! :-)

Aki bővebben is kíváncsi, vagy hasonlót szeretne rendezni ezzel a programmal, annak el tudom küldeni a versenykönyvtárt illetve szívesen megosztom a mélyebb észrevételeimet, de a teljes közönségnek inkább tájfutásba gazdag BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNOK! :-)

Béke
Oszi