[Tajfutas] Vissza a természetjárókhoz?

Julianna Grant jzgrant at yahoo.co.uk
2013. Dec. 10., K, 10:27:31 CET

Kedves Peti!

Mint mar irtam, ez az egesz biztos arrol szol, hogy gyorsan, szinte panikszeruen kell valamit csinalni a sok lehuzhato EU-s penzert, es valaki ezt talalta ki. Hala Istennek a valoszinuseg az az, hogy semmit nem fognak csinalni, csak a penzt fogjak lenyulni. Ez meg a jobbik megoldas, (lasd, az en beri peldamat!) En azert vagyok ebben ennyire biztos, mert ha olyan valaki talalta volna ki ezt az egeszet akit erdekel a termeszetjaras, akkor biztos, hogy osszefogott volna a mar ezen dolgozo www.turistautak.hu embereivel.

Udv:    Julia

Ui: Elnezest, hogy egy ilyen regi temahoz fordulok megint, de kulfoldon voltam csak keveske internet hozzaferessel, igy most turom magam keresztul vagy 200+ e-mailen.

Elnézést kérek az öregektől, régiektől. A szkepticizmus munkám egyik