[Tajfutas] TTEV-1 Csákberény

Somlay Gábor somlayg at gportal.hu
2013. Dec. 8., V, 23:28:37 CET

Sziasztok,

A TTEV-1 Csákberény szombat-vasárnapi edzésén 58 fő indúlt.
Szombaton szeles kicsit hideg időben néhány hófolt között lehetett indúlni.
Vasárnap már nem volt szél, +3-4 fok között volt, reggel esett az eső, - 10 óra környékén már elállt, ideális futó időt teremtett.

Akik az edzésen mérték saját idejüket és az megadták nekem:

A-pálya 8,5km;200m/25ellp.12 ind.
Harkányi Zoltán  54:44
Péntek Mátyás   57
Fekete András    62:14
Néda László       68
Wengrin Ági       73
Kövesdi Ádám    79
Szúnyog Józsi    80
Bérczes Miklós   93
Komoroczki        127

B-pálya 7,7km;150m/22ellp.12ind.
Gyulai Zoli        54:44
Nagy Sándor     59:35
Hegedüs Ábel    61
Mentler Balázs   62
Kiffer Gyula        64:13
Patkós Tamás     64:14
Péntek Gréti       81  -fázisnyomaton
Fagyas Laci        92:11

C-pálya 5,5km;125m/16ellp.24ind.
Péntek Márton    46:53
Aknai Antal         51
Harkányi Csaba   56
Péntek Gábor      56
Dankó István       61
Muszély György  62
Demeter Gábor    62
Hirt Károly           67:30
Kéki Miklós         75
Kiss Zsolt            78

D-pálya  2,2km;40m/9ellp.10ind.
Péntek Gáborné    38:08
Faggyas Zsófi       57

A következő edzés TTEV-2 december 21-én szombaton lesz: Kápolna puszta  Antal-árok  Hajdúvár terepen.(Csak erre napra kaptuk meg az erdészeti engedélyt)
Megközelithető Gánt erdészháznál bekanyarodva a Kápolna-pusztai temetőig haladva.
Pálya információk késöbb.

Köszönjük a megjelenést és a nevezések pontos betartását.

szervezők: Páhy Tibor és Somlay Gábor