[Tajfutas] Vissza a természetjárókhoz?

Komoróczki András komoroczki at t-online.hu
2013. Dec. 5., Cs, 17:15:44 CET

Elnézést kérek az öregektől, régiektől. A szkepticizmus munkám egyik
alapeleme.
Az új turisztikai koncepció: attrakciófejlesztés, versenyképesség javítás,
intézményrendszer átalakítás.
A megcélzott új piac: vadász- és lovasturizmus.
Jelzett turistautak lesznek gyalogosok, kerékpárosok és lovagolást kedvelők
számára.
Ezekből kell kindulni.
Turistaház használat ediig is volt, ezután is lesz. Remélem a lehetőségek
jövedelmeinknek megfelelően bővülni fognak.
A sporttevékenységre csak célzás van. Egyetlenegyet sem nevesítenek.
Tehát, vissza a természetjárókhoz ?
Üdvözlettel:
Komoróczki András