[Tajfutas] Rob,de nem cellux-rajtlista

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2013. Aug. 29., Cs, 18:33:23 CEST

Sziasztok, kicsit off és nem az adott versenyhez kapcsolódik:
Mostanában rendre benne van egy egy levélben a vonatkozó link az infók után.
Szívesen megnézném a rajtlistát, de biztos nem fogok ezért honlapok után
kajtatni, még akkor sem ha az mtfsz-éről esetleg közvetlen elérhető.
Ha egyedül vagyok ezzel, így jártam, majd az utasaim megmondják hova és
mikorra menjek, de lehet más is szívesen venné, ha egy egy infó mögött ott
van a link (ahogy Janó az utóbbi időben-nekem tetszően teszi) .
MM