[Tajfutas] ROB versenyértesítő

amolnar at btfsz.hu amolnar at btfsz.hu
2013. Aug. 28., Sze, 11:47:46 CEST

Kéretik megemészteni a véleményem a környezetvédelemmel kapcsolatosan.
Ez azért nem bagatel kényelmetlenség lesz többünknek!
Bizonyos dolgokat hajlandó vagyok lenyelni, mert nincs más választásom
(pl. szelektíven gyűjtöm otthon a sörös dobozokat, műanyag palackokat)
- meg azért csak kicsit tartom magam bunkónak (bár én inkább szabad
vélemény nyilvánításnak hívom).

DE! NEM VAGYOK HAJLANDÓ MINDEN DOLOGBAN BEÁLLNI A SORBA!
Főleg nem az ilyen baromarcú 5letek mellé.
Kompromisszumos megoldásként a célban elhelyezett szimbólokban
kiegyeznék én is. Szomszéd országokban elfogadott dolog - visszük is a
ragacsot magunkkal! Igaz, ott meg a térképről hagyják le legtöbbször.

Köszönöm Oszi levelét, mert gyakorlatilag leírta azt amire én lusta
voltam (csak én a rajtszámra, vagy a felsőmre rögzítem a szimbólt).

Mozsár

Idézet (Julianna Grant <jzgrant at yahoo.co.uk>):