[Tajfutas] ROB versenyértesítő

Oszlovics Ádám oszibkv at freemail.hu
2013. Aug. 28., Sze, 10:21:50 CEST

Sziasztok!

A szimbóltartót én is kényelmetlennek érzem, ahogy a lábszárvédőt is, de tudom, ez egyéni szocprobléma.

Én speciel úgy szoktam ragasztani, hogy egy nem túl szoros karkötőt készítek egyet a pontmegnevezés hátulján, egyet az elején végigtekerve a csuklómra. Valamenniyre vízálló, izzadtságálló és forgatható. Még azt is tudom, hogy használat után nem a papír közé kell dobni, hanem a vegyesbe.
Ezt még serdülő koromban "fejlesztettem" ki a cseheknél és északi szomszédunknál, mert ott ugye nem a kordonok közt vannak a szimbólok, hanem a célban. Mindenki elveheti magának előre, betanulhatja akár, vagyis azt csinál vele amit akar. Össze is hasonlíthatja más kategóriákkal, de komoly versenyzőknél ugye ez felesleges, (elvileg ez egy OB) aki meg ebből akar előnyt szerezni, az úgysem fog nyerni. A feltételek egyenlőek!
A célban eltöltött, felkészülési időbe simán belefér a nyugodt ragasztgatás, mint régen, amikor azon versenyeztünk, hogy kinek lesz inkább babapopsira hasonlító a kartonjának a ragasztása. Hozott anyagból ugye és akkor nem kell a rendezőknek komoly költségekbe verniük magukat.

Csak szerintem ilyen egyszerű???

Ha nem akarjuk előre odaadni, merthogy ez egy OB és ujjujjujj ne tudjuk előre, akkor meg igenis biztosítsunk szélesragasztót a beállás előtt, vagy közben. Ember sem kell, a mezőny azon része, aki ragasztva szereti, az majd megoldja magának. Sokszor egyébként könnyebb is, mert a segítők sokszor bénák...De legyen!

Szóval engem inkább az bosszant fel, hogy a -2-es percben kapjuk meg a szimbólt és ott kell majd szerencsétlenkednem, a bozót felsőmön kivitt szalagcsíkokkal, ami, ha esik, akkor odáig használhatatlanná is válhat. Persze jöhet a kérdés, hogy minek sírok, hiszen nem emiatt nem fogok mondjuk 10-ben végezni, hanem azért, mert nincs időm eleget edzeni.

Milyen dolog, hogy előírjuk a szimbóltartó használatát???
Legközelebb az lesz, hogy csak kék gatyában és zöld pólóban és egy ujjas kesztyűben lehet futni?
Csak azért vegyek egyet, ami még kényelmetlen is, mert egy ajánlást rendeletként magukra vesznek a rendezők? Röhej.

A rajtszámokat kéne marhára elfelejteni! Kérdezném a nagytudású zöldjeinket, hogy 2X500 db ragsztószalagos szimból, vagy 1000db laminált rajtszámnak nagyobb-e az ökológiai lábnyoma? Biztosító tűkkel természetesen, ami további felesleges anyagfelhasználás! Azon kívül, hogy rajta van a rajtidő, nem sok haszna van, csak dobjuk ki folyamatosan a vegyesbe, mert még szelektíven sem lehet gyűjteni.

Fel kéne ébredni és ésszerűen környezetvédősködni!!!

Igenis bele kéne férnie a nevezési díjamba ennek a szolgáltatásnak is. Mint ahogy pl. annak is, hogy a rajtban is legyen víz, meg a célban se az aszpartámos szörpök legyenek, stb.
Tessék elmenni vidéki utcai futóversenyekre és megrökönyödni, hogy mi minden bele tud férni 800-1000 forintba. Néhol igazi gasztroturizmus van 5-10-20 km-en keresztül...utána termálpancsi ingyen. Nem kérek költségösszehasonlítást válaszlevelekben, mert nem ez a lényeg, hanem a hozzáállás.

Szóval mélységesen eszomorít, hogy egy 1000 fős verseny költségvetésébe nem fér bele x tekercs szélestixó...
Köszi Mozsi a felajánlást.

Béke
Oszi