[Tajfutas] ROB versenyértesítő

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2013. Aug. 28., Sze, 00:48:31 CEST

Ádám, én csak a leveled olvasom, előzményeket nem terveztem elolvesni, de
megoldásként javaslom, hogy a rajtszámot tegyük fel celluxal, a szimbólt
biztosítótűvel, és akkor igaz, hogy a szimbólhoz nem használunk celluxot,
stb
Komolyra fordítva a szót, el sem tudom képzelni hány embernek kell
szemetelnie ahhoz, hogy összemérhető legyen a mennyiség egy erdőn átvezető
aszfaltut építéséhez felhasznál anyaggal, ami számomra ugyanolyan szemét az
erdőben, mit egy vagy kicsit több biztosítótű.

MM