[Tajfutas] Veszprém-Vas-Zala megyei RB + BmRB

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2013. Aug. 8., Cs, 16:15:04 CEST

Sziasztok,
Ezt a linket meg kell osztanom veletek: (esti olvasók, nem tudom mit látnak belőle?)
http://www.idokep.hu/webkamera/sipos_hegy
Hurrá, holnaptól én is ott leszek a Sipos-hegy oldalában, kilátással a keszthelyi öböl felé.

A keszthelyivel egyidőben BmRB is:
http://www.tajfutaspecs.hu/index.php/69-hirek/582-baranya-megyei-rovidtavu-bajnoksag, már van 15 nevező :))), jaaaa , majd elfelejtem, valami Kertész Kupa -aki már indult valaha rajta, az tudja, milyen vitaminban gazdag díjakat osztogatnak rajta- is lesz ott másnap.
http://www.pvmtajfutas.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=54:kertesz2013&catid=8&Itemid=115, kuc-kuc, még csak 8 nevező :))
Üdv,
Janó, a fonyódi
Ui: a tavalyi komlói BmRB-t követően mondta, az anno junior VB 2. helyezett versenyző: - jövőre is eljövök, ha te leszel a pályakitűző, mert mindig gondolkodtatóak a pályáid. Várlak, tisztelettel. (0,25 km2-n, 3,2 km/23 pont F21, fergetegesen-forgatagos pálya)