[Tajfutas] Világjátékok - sprintváltó hibázások

Kutnyánszky Ernő erno2002 at kabelnet.hu
2013. Aug. 5., H, 16:32:37 CEST

Sziasztok!

Lehet, hogy rögtön az elsőnél szúrta el?

A három lány hibázása egyértelműen látszik, de Scott Fraserét valóban nagyon
nehéz megtalálni.
Ugyanis a térkép és az útvonalrajz - nemcsak itt és most - nincs összhangban
egymással. (Csak nálam?)
Mellé tettem az osztrák váltó útvonalát az összehasonlítás érdekében.
Lehetne fix támpont a 2-esnél (kapukijárat), de a britek vonala lejjebb
keresztezi a kerítést, mint az osztrákoké. Így, ha a különbözőnek látszó
elcsúszásokat megpróbálom korrigálni, akkor Fraser akár még javíthatott is,
ha mondjuk rájött, hogy a B-t fogta az A helyett.
Ha viszont ez a kép tükrözi a valóságot, akkor itt a hiba.

Engem is érdekel, Ti hogy látjátok?

A Világjátékok hivatalos (!) táblázata az 1 arany és 1 ezüst óta nem
frissült, még tegnap is az volt látható. Fura, hogy azóta 1 ezüsttel azért
megtoldották.

Üdv:
Kutnyánszky Ernő