[Tajfutas] World Games 2013 - fotók

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2013. Aug. 2., P, 20:25:43 CEST

Szia Janó, szerintem nagy jót tennél az olyanokkal, mint én, aki nem követi
élőben az eseményeket, ha mindan napról, a nep végén egy 3 soros
összefoglalót, meg 3-4 képet küldenél a lisztára.
Se többet se kevesebbet.
Akikbe napi egy levélnyinél több érdeklődés szorolt, azok úgyis nézik
élőben vagy maguktól felmennek az esemény honlapjára, akikbe meg nem
szorult, ha már két levelet látnak naponta, egyiket sem fogják megnyitni.
(magamból kiindulva)

MM