[Tajfutas] közeli pontok új dimenzióban (Privát)

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2013. Ápr. 29., H, 23:41:08 CEST

Szia Péter!

Én sem szeretem a csalipontokat, de azt hiszem, a szabályzat nem tiltja az
ilyenek kirakását. (Ha tiltaná, valaki már bizonyára megírta volna, hogy ez
szabályellenes.) Szerintem jó volna bővíteni, kiegészíteni a
versenyszabályzatot e kérdésre vonatkozóan, hogy minden versenyrendező
egyértelműen el tudja dönteni, meddig mehet el a trükközésben.

De miért nem inkább a szabálysértéseket, köztük a szabályzatokban rögzített
adminisztrációs mulasztásokat kritizálod? Például azt, hogy a
versenyjelentések elkészítésének késése (vagy más ok?) miatt a
rangsorpontos eredmények évről-évre gyakorta nem jelennek meg az előírt
időben. Jelenleg épp egy olyan verseny van halálfejes hiánylistán, amiben
szintén két megye érdekelt, ezek közül az egyik a tiéd. (Somogy-Zala megyei
Hosszútávú Bajnokság.) Volt már olyan is idén is, amikor néhány hétig
mintegy 5 halálfej is díszelgett a táblázatban. Az ilyesmit tessék
kritizálni.

Lehet, hogy ebben ártatlanok vagytok, mert netán más oka van a
rangsorpontos eredmények késésének. Akkor bocsánatot kérek az előbbi
mondatokért. Abban azonban azt hiszem egyet érthetünk, hogy kell lennie
valakinek, aki hibás a mulasztás miatt. Ha mégsem, akkor viszont vagy a
programmal, vagy esetleg kézzel el kellene távolítani ezeket a csúnya
halálfejeket a táblázatból olyan esetekben, amikor a késés "vis major"
miatt, és nem mulasztásból következik be.

Üdv:
Gerzson