[Tajfutas] közeli pontok új dimenzióban (Privát)

Péter Marton pmarton3x at gmail.com
2013. Ápr. 29., H, 20:19:02 CEST

Mint valamikor az aktíva értekezleteken, felszólalok és csatlakozom
Janóhoz. Csak a
mikro sprinten szabad trükközni,ami egy edzés fajta és a lényege a gyors és
pontos
tájékozódás gyakorlása. Ilyen edzésen sem tennék azonban egy hosszú üvegfal
két
oldalára pontot,amelyek közül csak az egyik jó,mert ennek nagyon kitolás
szaga van.
(Ha csak nincs bejelölve a pontok közepe és meg van adva a jó pont helye).