[Tajfutas] Schönherzesek

Németh Zsoltné melcsi68 at gmail.com
2013. Ápr. 28., V, 21:07:16 CEST

Sziasztok!

Az elmúlt hetekben/hónapokban nagy hangsúlyt fektettem a ma már nem tájfutó
tagjaink felkutatására és mindent megpróbáltam megtenni annak érdekében,
hogy értesüljenek a találkozóról. Ez úgy érzem elég jól sikerült!
A nyomozás sok időmet lekötötte/leköti, ezért kérem a még ma is versenyző
tagjainkat, hogy ne vegyék zokon, ha nem tudtam/tudom őket egyenként,
privát értesíteni/meghívni az összejövetelre!
Ezért folyamodtam inkább a levelező lista segítségéhez, ezt elég sokan
olvassátok!
Ezenkívül sajnos biztos akad olyan személy is, akit én nem ismerek vagy nem
tudom, hogy ő is schönherzes volt, természetesen őket is várjuk szeretettel
a találkozóra!

Tehát a lényeg, hogy mindenki jöjjön bátran, találkozzunk május 11.-én
Fenyőfőn!

Üdv.
Melinda