[Tajfutas] Tájfutó verseny Békésben?

Egri Spartacus SE egrispartacus at atw.hu
2013. Ápr. 25., Cs, 20:50:11 CEST

Üdv!

Ha már megemlítésre került Tiszafüred.

A terveink szerint 06.09-én kerül megrendezésre az első Tisza-tó kupa:
kétfordulós, sprint, regionális rangsoroló verseny formájában.

Egy kis térkép és diáktájfutás bemutató ugyan már volt a város központjában
lévő kis parkos részen de most új területekről készül térkép.

A két futam között, vagy a verseny után pedig lehetőség lesz ingyenes
strandolásra a Tisza-holtági strandon!

Fekesz

ESP