[Tajfutas] PVSK-SZVSE nyári edzőtábor

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2013. Ápr. 22., H, 15:18:46 CEST

Szia Tibor,

Ez csak kettő teljes nap!!
Erre mondtuk anno, hogy ezért még a ballábas cipőnket sem vennénk fel.
Megnézve a hazai versenynaptárt sem előtte, sem az utána lévő hétvégén a közelben sincs verseny.
Pár napja a szövetségi kapitány "Élsport" tárgyú levele anyagi problémákat vetett fel, ez a helyszín Pécstől és Szegedtől is elég messze van.
Kicsit rövidkének tűnik egy edzőtáborra ez az időtartam, de Ti tudjátok.

Azt szeretném még megkérdezni (hátha másokat is érdekel), hogy az "Egy életforma-"Kalákában" program keretében megvalósított edzői konferenciáról megtekinthetők lesznek-e az előadók prezentációi és mikorra várható az interaktív oktató anyagok megjelenése a honlap felületen?
http://szegedivasutasse.hu/szta/svajc/pages/hu/kezdolap.php