[Tajfutas] kérdezősködők a versenyeken

Bánki Zoltán bankizoli33 at gmail.com
2013. Ápr. 21., V, 21:03:04 CEST

Az OB-kon kívül mindig segítek, még akkor is, ha jelentős időveszteséggel
jár... sőt odáig megyek a csalásban, hogy ha szemmel láthatóan kezdőket
látok bizonytalankoni, akkor nem átallom megkérdezni, hogy tudok-e
segíteni. De nem a viszonzásért.
Kérdezősködni is szoktam... aki akar segít, aki nem azt nem gáncsolom el,
mert szíve joga eldönteni, hogy csal-e velem vagy sem.

Banyesz