[Tajfutas] 3Sz csere

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2013. Ápr. 10., Sze, 10:13:02 CEST

> Vajon miért kell egy fájl csatolásához begépelni a verseny magyar és angol
> (!!!) nevét, amikor már bejelentkeztem a jelszóval és az adott verseny
> infóit szerkesztem?

Oda nem a verseny nevét kell beírni, hanem a feltöltött állományét. Merthogy
abból lehet ugye több is, kiírás, értesítő, rajtlista kategóriánként,
klubonkét vagy akármilyen bontásban, szállás-ajánló, stb.
Kijavítottam.
A honlapot angol nyelvre váltva ugyanaz a versenynaptár jelenik meg, mint
magyarul, csak az adminban az angol mezőkbe beírt szövegekkel. Nyilván a
3Sz-ek esetében nincs jelentősége a fordításnak, de még a Valkony Feri bá
által irányított versenyeinken is volt néha egy-két éppen erre járó
külföldi, akik maguktól találtak rá így a versenyre.

Üdv,
Skuló Marci