[Tajfutas] Politika a HOB margójára???

Janos Szaktilla 66099 at usa.net
2013. Ápr. 10., Sze, 07:11:42 CEST

Nagyon klassz vita !!! Ez a demokrácia lényege = kifejezni a véleményt
szívvel-lélekkel és tényekkel,... ha van az is. Én a finnek mellett
szavazok, mert nagyon szép, békés népség, és jobb tartozni valakihez
nyelvvel, kultúrával vagy politikával mint egyedül lebegni az idegen
tömeg fölött teljesen elszakadva minden közös gyökértől... !!! Hajrá
finnugor-magyar gyökerezés... !!!