[Tajfutas] CESOM 2013

vanko at mono.eik.bme.hu vanko at mono.eik.bme.hu
2013. Ápr. 9., K, 19:14:58 CEST

Már a HSE korábbi ausztriai versenyeinél kiderült, hogy ha egy verseny
külföldön van, akkor sokkal kevesebben mennek rá - annak ellenére,
hogy közelebb van Budapesthez, mint pl. egy nyírségi verseny, és az
árak se magasabbak (sőt itt Szlovákiában inkább alacsonyabbak).

Úgy látszik hiába van Schengen, a fejekben továbbra is ott vannak a határok.

Pedig a nagymagyar ábrándok helyett inkább utazni kellene, megismerni
egymást, ápolni a kapcsolatokat, barátságokat.

VP

Idézet (Jenővári Gabriella <jenovarig at gmail.com>):