[Tajfutas] CESOM 2013 - Rajtlisták

Jankó Tamás jankot at t-online.hu
2013. Ápr. 9., K, 11:47:26 CEST

Homokozó? Tavaly még tájbringa versenyt is rendeztek ott. Egyáltalán nem
volt vészesen homokos (az utakon sem, az erdőben meg pláne), össze se
lehetett hasonlítani az Alföld nagy részével. Ezzel szemben szép tiszta
szálerdő (fenyő), finom domborzat, és nagyon jó térkép meg pályák fognak
várni minket. Pozsony meg a Budai Várhoz hasonló technikás sprintet ígér.
Egyszer már voltam ezen a versenyen, és ha nem ütközik mással, akkor a
világért sem hagynám ki továbbra sem.

Tamás