[Tajfutas] Politika a HOB margójára???

Vida Istvan vipisti at vipmail.hu
2013. Ápr. 5., P, 00:59:12 CEST

    Sziasztok!!    Laci bácsi, kérésed PARANCS!  Továbbítom a listára. Igaz, hogy én nem voltam a HOB-on, de DRUKKOLTAM a Janiék sikeréért!  Mert a támadásokat már jóval előbb elkezdték ellenük! Az , hogy egyáltalán megkapták a HOB rendezésének jogát, szerintem nagyban befolyásolta a TÁMOP sikerük.  ÉN IS GRATULÁLOK NEKIK, HOGY A KÖRÜLMÉNYEK ELLENÉRE MEGRENDEZTÉK A VERSENYT! ViPi -- Eredeti üzenet -- Feladó: László Kozma <bakancs8 at gmail.com> Címzett: Vida Istvan <vipisti at vipmail.hu> Elküldve: 2013. április 2. 23:30 Tárgy : Re: Re: [Tajfutas] Politika a HOB margójára???  Szerbusz Pisti!  Nem tudom melyik Zoli irt a hosszútávú bajnokságról ,de szerintem ott sem volt!! Igaza van Miksinek, nem kellene politikát belevinni a sport ágba,semmi értelme sincs különösen olyan  ember tollából, akinek halvány segéd fogalma sincs a történelemről. Az ilyeneknek szoktam mondani," HA HALLGATTÁL VOLNA, BÖLCS MARADTÁL VOLNA..." Amúgy az a véleményem az egészről, hogy ha történetesen ezt egy pesti egyesület rendezte volna akárhol, arról most inkább dics himnuszok zengenének....... Régi megfigyelésem, ha egy vidéki társaság rendez egy bajnokságot, azt csak ócsárolni lehet, míg ha pesti, akkor csak dicsérni, még akkor is ha az pocsékul sikerül, akkor nem hőzöngnek a nevezés és a szolgáltatás miatt. Nem kellene kigúnyolni a rendező gárdát azért mert egy kellemes meglepetést akart szerezni a győzteseknek a lovas hintón történő beszállításával, inkább meg kellene köszönni nekik.....És bizony meg van a véleményem azokról a sporttársakról is, akik ----nem tudni miért csak gyanítom a dolgot----- " NEM MERTEK FELSZÁLLNI A HINTÓRA!!!!!! Akkor legalább fogják be a szájukat!!! Tudom, hogy a szabolcsiak és különösen  Gidó Peti eléggé ---hogy finoman fejezzem ki magam----a "NEM SZERETEM " kategóríába tartoznak, de bizony erre a versenyre az egész stáb nagyszerű munkát végzett nem csak a térképezés szerint, de az egész pálya jó volt. ( persze mert Gidó csinálta nem csak a térképet de a pályákat is, tehát a fentebb már említett " nem szeretem " miatt csak ócsárolni szabad az egész versenyt!! Volt nekem is egy  kis kifogásom egy--egy pont elhelyezése miatt, ezt ( igaz négy szem között!) közöltem is Péter barátommal, ő megmutatta az eredeti tervét, de abba beleszóltak az MTFSZ és a helyi privátosok, akik nem engedték az eredeti dolgot csak mint térképezést, a verseny pontjait viszont határozottan letiltották.Aztán Garda Árpival megvitatva a dolgot,így oldották meg a pályákat, szerintem nagyon is ragyogóan! Igaz, az egyes versenyzők legalább kiélhetik szadista hajlamaikat a rendezők felé!! Hát hízzanak meg a kritikájukkal egyűt!  Én a sok kritika ellenére megköszöntem Gidónak is, Árpinak is, sőt Román Jancsinak külön is úgy a pályákat mint az egész rendezést.És bevallom, nagyon örülnék, ha jövőre szintén ŐK RENDEZNÉK MEG UGYANEZEN A TEREPEN A HOSSZÚTÁVU ob.-T!! Pisti, ha tudod tedd fel a levelező listára ezt a szöveget, had tanuljanak egy kis illemet. Köszönettel:                                                                                            Kozma Laci