[Tajfutas] Szentendre Kupa 2013 - kategóriaösszevonás

bodrogia2008 bodrogia2008 at gmail.com
2013. Ápr. 3., Sze, 20:02:33 CEST

Az alábbi levelet írtam a Szentendre Kupa rendezőinek:
Tisztelt Rendezőség!

Versenyértesítőben az alábbi kategória összevonásokat olvastam:

 Összevonás: M18 > M21BR; M21C > M21BR; W20 > W21B; W21BR > W21B; W35 >
W21B; W50 > W45;
W60 > W55
  Mivel én N60-as kategóriába neveztem, amelynek nevezési díja 2600ft/2
nap,
de ezt összevonták a N55-tel,

úgy döntöttem, hogy W45-ös kategóriát választom.
Név: Fischer Mária
SI: 46143
Egyesület : ARA

Sporttársi üdvözlettel:
Fischer Mária

Erre ezt a választ kaptam:

2013. április 3. 18:33 Jankó Tamás írta, <jankot at t-online.hu>:

> Szia!****
>
> ** **
>
> Az N60-ba nevezettek díját meghagytuk az eredeti szinten (2400/2 nap). Ha
> gondolod, áttehetlek N45-be, de az akkor már 3600/2 nap lesz. Legyen akkor
> így?****
>
> ** **
>
> Tamás****
>
> **

Szerintem ez a legnagyobb  pofátlanság! Ha megszüntetnek egy kategóriát,
akkor a minimum az, hogy a megszűnt kategória versenyzői eldönthessék,
melyik kategóriában akarnak indulni, az eredeti nevezési díjért. Ezt minden
tisztességes rendező egyesület így csinálja, nézzetek meg néhány értesítőt.
Egyébként még néhány kérdés: ha N60-ban volt 4 nevező, N55-ben 2, akkor
miért az N60-at kellett megszüntetni?

Egyáltalán, miért kell kategóriákat megszüntetni? Ha a rendezők kiírják,
akkor tessék megtartani! Vagy ne írják ki!
Maradjanak meg a kategóriák, csak a pályák legyenek azonosak, hogy lehessen
ranglista pontokat futni annak a néhány sportolónak, akinek ez egyáltalán
érdekes. A díjazás sem igazán érdekes, de pl. néhánnyal több oklevél nem
döntheti anyagi romlásba a rendezőket!

Nem vagyok hajlandó az eredeti nevezési díjnál többet fizetni a rendezőség
önkényes döntése miatt! Ha nem tudják biztosítani, hogy abban a
kategóriában induljak, amelyikbe neveztem, akkor legyen a döntés joga az
enyém!