[Tajfutas] mostantól doppingolok

Marosffy Dániel marosffy at interface.hu
2013. Ápr. 3., Sze, 10:20:21 CEST

Dehogy van... A kávés cikk egyértelműen ugratás, már csak a dátumból is
látszik.

Amúgy a teljes lista elérhető, mindenki csemegézhet a gyógyszerek és
hatóanyagok között:

http://www.antidopping.hu/php/upload/2013_01/06/135748501673401676/2013_tiltott_gyogyszer_20121227.pdf

Én pl. megtudtam, hogy az ifi/junior koromban szedett Zyrtec
doppinglistás. Biztos attól futottam perccel jobb ezreket, mint mostanában.

Különben az egészről Vanek úr jut eszembe: "Ki kíváncsi ott az én privát
ügyeimre? Annyi a dolog..."

D.