[Tajfutas] Politika a HOB margójára??? (fwd)

ilux at t-online.hu ilux at t-online.hu
2013. Ápr. 3., Sze, 08:06:07 CEST

Kedves Oszi!

Jótanácsaidat és jelentős, mélyen megélt élettapasztalataidat mindig hálatelt szívvel fogadjuk mi,
a múltban elhülyített kövületek, evvel gond egy szál se. De azért azt a marhaságot, hogy a finnek
nem nyelvrokonaink már mégsem kellene egy ilyen bölcs embernek terjesztenie, mert a többi
ostoba még elhiszi.
Béke porainkra, egy finnül egy keveset értő.
Üdvözlettel
Lux Iván

"Oszlovics Ádám" <oszibkv at freemail.hu> írta:

> Ahoj!
>
> Én meg nagyon sajnálom, hogy te politikai propagandát látsz bele István mondatába!
>
> Azt is sajnálom, hogy te abban a korszakban nőttél fel és élted le életed túlnyomó részét (bár
kívánom, hogy 120 évig élj), amikor nem lehetett arról beszélni, hogy mi is történt valójában
korábban, pláne nem kutatni és bizonyítani, mert mindent a kommunista ideológia szerint
ferdítették és tűntettek el, még a "tényeket" is.

> Sajons ez a fajta "nevelés" illetve információhiány még mindig sokakon látszik. Legyen az
politikus, vagy csak egy mezei szavazógép, akit állampolgárnak csúfolnak az aktuális "Uraink",
ahogy te írod.
> Ha sokáig nyomatják, a kételkedőknek meg befogják a szájukat, előbb-utóbb a többség elhiszi
a dolgokat...ennek is issza sajnos a levét a mai magyar társadalomféleség.

> Az idők változnak, szerencsére ma már azt is tudják a legtöbben, hogy a finnek nem
nyelvrokonaink, meg azt is, hogy miért találták ezt ki anno a Bach-korszakban. Végülis így utólag
még profitálunk is belőle, mert szeretjük azt hinni, hogy a barátaink és talán velük még
kedvesebben viselkedünk.
> Ez se a listára tartozik, csak egy példa, aminek szintén nincs semmilyen politikai célzata.
Remélem nem csak én nem értem mitől is lenne!

> Tanácsolom, hogy a jövőben se tartsd magadban az ilyesmit, mert szeretnék még jókat
kacagni, még akkor is, ha éppen politizálsz!