[Tajfutas] Politika a HOB margójára???

Oszlovics Ádám oszibkv at freemail.hu
2013. Ápr. 2., K, 18:05:51 CEST

Ahoj!

Én meg nagyon sajnálom, hogy te politikai propagandát látsz bele István mondatába!

Azt is sajnálom, hogy te abban a korszakban nőttél fel és élted le életed túlnyomó részét (bár kívánom, hogy 120 évig élj), amikor nem lehetett arról beszélni, hogy mi is történt valójában korábban, pláne nem kutatni és bizonyítani, mert mindent a kommunista ideológia szerint ferdítették és tűntettek el, még a "tényeket" is.

Sajons ez a fajta "nevelés" illetve információhiány még mindig sokakon látszik. Legyen az politikus, vagy csak egy mezei szavazógép, akit állampolgárnak csúfolnak az aktuális "Uraink", ahogy te írod.
Ha sokáig nyomatják, a kételkedőknek meg befogják a szájukat, előbb-utóbb a többség elhiszi a dolgokat...ennek is issza sajnos a levét a mai magyar társadalomféleség.

Az idők változnak, szerencsére ma már azt is tudják a legtöbben, hogy a finnek nem nyelvrokonaink, meg azt is, hogy miért találták ezt ki anno a Bach-korszakban. Végülis így utólag még profitálunk is belőle, mert szeretjük azt hinni, hogy a barátaink és talán velük még kedvesebben viselkedünk.
Ez se a listára tartozik, csak egy példa, aminek szintén nincs semmilyen politikai célzata. Remélem nem csak én nem értem mitől is lenne!

Tanácsolom, hogy a jövőben se tartsd magadban az ilyesmit, mert szeretnék még jókat kacagni, még akkor is, ha éppen politizálsz!

Béke
Oszi