[Tajfutas] Rövidtávú és/vagy sprintbajnokság 2014-től?

Julianna Grant jzgrant at yahoo.co.uk
2013. Ápr. 2., K, 09:40:13 CEST

Kedves MP!

Függetlenül attól, hogy teljesen nem értek egyet azzal, hogy
csak az erdõben legyen tájfutás, csak azt szeretném megjegyezni, hogy Te biztos
már nagyon régen nem vagy aktív tájfutó, ha még mindig azt hiszed, hogy a
Mecsekben nincs bozót. 2011-ben a Veterán VB-n ronggyá tépett engem több 3-as
zöld egy jó pár töbörben amiben pontom volt.
Szerintem aki csak egy fajta terepen tud/szeret tájfutni,
annak biztos nagyon jó az unalomtürõ képessége. Erdõ, nyílt, homokbuckák,
városi terep, sziklatömbök, óvárosok, modern lakótelepek – a kihívás mind más
és ha jól van tervezve a pálya és a térkép is jó, akkor ugyanolyan nívós lehet
mind. Nagy kár, hogy ezt sokan nem értik! :-(
Sok szeretettel
Grant Júlia

>________________________________

problémánk, igaz mindig előbb a Nemzeti Parkot keresstük meg eddig, és ha ők
rábólintanak a helyszínre és az időpontra, akkor megyünk a hatósághoz… Akik
aztán mindig az ő szakvéleményüket kérik… Természetesen, ahol a természetvédők
nem látnak minket szívesen, ott nehéz a feladat.

PM

és/vagy sprintbajnokság 2014-től?

erdészekkel pedig még annyi sincs!
nélküli báb hivatalokkal van a gond ...

2013 5:13 PM
[Tajfutas]Rövidtávú és/vagy sprintbajnokság 2014-től?

csak baj van (erdészek, vadászok, bozót, stb.)! Városban szép az élet, és
tájékozódni is sokkal egyszerűbb!