[Tajfutas] Homokháti Maccabi Kupa info: 2. napi és összetett eredmények

Zoltan Szlavik z.szlavik at gmail.com
2013. Ápr. 2., K, 09:28:23 CEST

A szervezés szokásos módon messze felülmúlta az átlagot. A terep nem volt
túl technikás, de a térkép nagyon pontos, jól olvasható volt, ritka
manapság Mo.-n ilyen térképpel futni. Az én Br-es pályáim eléggé
ingerszegények voltak, de nyilván nem ebbe fektették a legtöbb energiát.
Különösen első nap zavaró volt, hogy a pontok nagyon messziről villantak
be, sőt volt olyan is, hogy az egyik pontról látszott a másik. A térkép
papírjának minősége emlékeztetett a HOB-éra, a vasárnapi esőben ahol víz
érte, ott máladozott rendesen, a fólia itt sem volt tökéletes, de legalább
nem uzsonnás zacsi.
Összességében nagyon kellemes verseny volt, sok extrával! Köszönjük.
zka