[Tajfutas] történelem

Schőnviszky László viszkyg at gmail.com
2012. Sze. 17., H, 10:51:45 CEST

Sziasztok!

Én úgy emlékeztem, hogy 1957-től törölte el a szabályzat a sietést.
Rezes öcsémmel beszélve, szerinte 1956. január elsejével kijött
ideiglenes (stencilezett) szabályzat törölte el. 1956 tavaszán rendezett
ifjúsági csapatversenyen (2×2 fős) már e szerint futhattunk, amit a
Szikra nyert, mivel az "A" részleget ők nyerték, mi másodikak lettünk és
a "B" részleget mi nyertük és ők lettek a másodikak. Sajnos nem találtam
meg az 1956-os ideiglenes szabályzatot.

Jozsó