[Tajfutas] Térkép rajt

Hegedüs Ábel abel.terkep at chello.hu
2012. Sze. 16., V, 13:21:15 CEST

Sziasztok

Én az ilyen típúsú rajtnál mindig megemelem a térképet egy pillantra, amíg a
kategória láthatóvá válik.
Még sosem szóltak rám, szerintem helyesen.
Amikor a 2002-es EB-n rajtoltató voltam, több versenyző is megemelte a
kikészített térképet rajt előtt, hogy ellenőrizze a kategóriát.

De az is megoldás, ha a térkép egyik sarkába nyomtatják a kategóriát és ezt
a sarkot a rendezők kicsit behajtják, hogy olvasható legyen. Ezt akár a
rajtok közti 1 percekben is meg lehet tenni egyszerre pár térképen.

Az egy percet egyébként nem a térképnézegetésre, hanem a térképtartóba
helyezésre adták, lévén a magyar térképpapír igen kevéssé vízálló.
De nyilván mindenki kinézte az első útvonalakat és én (is) emellett
áttekintettem a szintelosztást stb futólag.

Ha repülőrajt van, illik a térképet fóliázni (nyomdai fóliázás vagy jó
minőségő térképtartó).

Ábel