[Tajfutas] történelem

Hegedüs Ábel abel.terkep at chello.hu
2012. Sze. 16., V, 13:07:47 CEST

Köszönöm KG (BBB) kiegészítését, teljesen igaza van. A feliratokon alig lehet észrevenni a javítást, jókezu ember szép munkája.
(És semiképpen nem "Csúnyamunka"!)
A jelzett szabályzatból egy másodpéldányom is van, ha valakit érdekel, átadom.
Nemrég vettem antikváriumban 250.-Ft-ért, az 5 szerzo által dedikált példány.
Ábel
  Az én tippem szerint lehet hogy nem rajzolták újra, csak a névrajzot javítgathatták, mindig úgy, hogy a leheto legkevesebb karakter megváltoztatásával új, értelmesnek tuno név alakuljon ki.
  Pl. a Rizsszántó névnél jól látszik hogy a "R" a "P"-bol lett átalakítva, viszont így az "R" alsó ferde szára már túl közel került az "i"-hez, és a "z" a "li" heylére került, emiatt valamivel szélesebbre kellett rajzolni, mint a második "z" a névben.
  A domborzati, vízrajzi, stb. nevek is mind meg vannak picit változtatva.
--------- következ? rész ---------