[Tajfutas] Térképi ábrázolás - kérdés

Julianna Grant jzgrant at yahoo.co.uk
2012. Sze. 16., V, 12:11:21 CEST

Kedves Gerzson!

Rossz híreim vannak részedre.  Tudod mikor rajtoltam én életemben elõször
úgy, hogy egy percig nézhettem a térképet? Magyarországon az itteni elsõ
versenyemen. Angliában még a legkisebb versenyen is repülõrajt van, nem ismerik
az egy perces tanulmányozás kényelmes intézményét.  És úgy tudom, hogy a világ legtöbb országában
is ez a helyzet. Teljesen igazad van, hogy legalább az elitnél, de – szerintem –
minden kategóriában, ehhez kellene nekünk is igazítanunk a szabályzatot.  Akkor is ha nem szeretjük és ez utóbbiba már
magamat is beszámítom manapság, mert nagyon megszerettem azt az egy percet míg
ha nem is az egész pályát, de a zömét elõre meg tudom tervezni.

Júlia