[Tajfutas] történelem

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2012. Sze. 16., V, 10:18:00 CEST

Sziasztok!

Engem az is érdekelne, volt-e ilyen kettősség és harc más országokban is?
Egyébként Miki kérdésfeltevésében sem egyértelmű, hogy csak a hazai
viszonyokra gondolt-e?

Másrészt még az érdekelne, hogy turista versenyeken volt-e változás
időközben? Csak szóbeszédből hallottam, hogy ma már a versenyzők kérhetik,
hogy a ténylegesnél későbbi érkezési időpontot írjanak be mindenhol, ahol
mérik az időt. (Amíg nem így volt, a dörzsöltebbek 10-20 méterrel előbb
(illetve a látótávolságon kívül) megálltak és ott várták az idő múlását
addig, hogy ne büntessék őket sietésért.)

Üdv:
Gerzson