[Tajfutas] Térképi ábrázolás - kérdés

Honfi Gábor honfig at szuperinfo.hu
2012. Sze. 16., V, 09:22:37 CEST

Kedves Sporttársak,

jól láthatóvá vált ezen a "kis" híd-ügyön keresztül a szemléletbeli
különbségek széles tára.az "ennek a műútnak az elhagyása  biztosan nem volt
jó megoldás" és a "helyes döntést hoztak, de az ellenkezője is igaz lett
volna" között  széles skálán  szórnak a vélemények, amit, ha progresszíven
akarunk gondolkodni a jövőbeli  magyar versenyekről, akkor az ilyenkor
választható , mindkét indokolható  megoldás  közül a helyesebbet válasszuk.a
helyesebb  pedig az - gondolom ebben egyetérthetünk -,  ami  nem okozhat( az
ábrázolással egyébként  könnyedén elkerülhető)  zavart, akár csak az indulók
egy részénél is.

azt is gondolom, hogy a témában megszólalók-velem együtt-nem öncélúan a
saját  véleményüket akarják elfogadtatni, hanem a lehetőség szerinti
legjobb(ízű) versenyek lebonyolításához kíván(unk)nak hozzájárulni a
tapasztalatok csokorba gyüjtésével.

és a jót is "papírra" vetve .tegnap a középtávú MTBO OB-n hibátlanul jól
éreztük magunkat.annak ellenére, hogy a rajt most is egy hídnál volt.:)

üdv,

Fifi