[Tajfutas] történelem

TIPO Miksi tipomiksi at chello.hu
2012. Sze. 16., V, 08:35:34 CEST

Valamikor a 60-as évek közepén. Én 1962-ben kezdtem, akkor még volt, de
(emlékeim szerint) 2-3 évvel később már nem.
Bár az is lehet, hogy egy ideig parallel futott a két rendszer.
A reakciókra nem emlékszem, de a váltás az "akkori sportvezetésen" belüli
harc eredménye volt, így annak "kezelése" is kétféle lehetett.
M.
  _____