[Tajfutas] Térképi ábrázolás - kérdés

László Pap paplaco56 at gmail.com
2012. Sze. 15., Szo, 22:40:23 CEST

Én nem akartam  ehhez a témához szólni, de ez érlelődött bennem egy hete:
már pár éve próbálok tájékozódási futás sportágban szerepelni.
Anno, hozzászoktam, hogy amit a 25 ezres térkép ábrázol, azt felül kell
értékelni. És ezen is futottak emberek. (Annak idején nem mindent sikerült
a térképre odarajzolni.)  :)
(Fifi, Te is ez a korosztály vagy, ugye?)
Engem egy 3 másodperces gondolkodási csavarig zavart meg ez a "hiány.

Lacó