[Tajfutas] Térképi ábrázolás - kérdés

Honfi Gábor honfig at szuperinfo.hu
2012. Sze. 15., Szo, 22:05:07 CEST

Kedves Skuló,

bár csak egy szerény privát vélemény erejéig kívántam beszállni ebbe az
eszmecserébe és hidd el, hogy a MINDENKINEK EGYENLŐ tételt én is sokra
becsülöm...a gond ott keletkezik, amikor valami nem MINDENKINEK EGYENLŐEN
JÓ,  hanem MINDENKINEK EGYENLŐEN ROSSZ...mint a ROB-selejtező
rajtelhelyezése a  térképi  ábrázolás jelentős hiányossága miatt...nem lehet
ezt azzal lezárni, hogy csak a  versenyzők kisebb részét zavarta meg...hogy
érthető legyen a gondom: azért senki nem szólhat, ha a híd rajta van a
térképen, de a hiánya miatt nem kevesen emeltek szót...
és itt jön, amit jól érzel, mert nem voltál ott Zánkán, mégis megfogalmaztad
az utolsó sorodban a leglényegesebbet, hogy "NEM MIDEGY, HOGY CSAK A
TÉRKÉPRŐL? VAGY A TÉRKÉP ÉS A RAJTELHELYEZÉS KOMBINÁCIÓJÁRÓL BESZÉLÜNK:"

Az, hogy Mets Miki nem tette rá a múutat a térkép szélére, az még nem
okozott volna gondot senkinek, mert egy tartalék terepnek szánták a
VB-re...a műút (és vele a híd) hiánya azzal vált problémává, hogy a hatalmas
objektum látványa  az előrajt és a térképrajt  közti területet uralta..a
rajt elhelyezése az előzőek alapján több szempontból is kedvezőtlen volt,
amit  már nem a gusztusom szerinti  lenne elemezni, mert  a híd-ügy ellenére
minden tiszteletem azoké, akik manapság rendezést vállalnak...sőt azt is
követtem, ahogyan a mobiltelefonok rajtba vitelének tiltásával igyekeztek
korrekt verseny körülményeket biztosítani...bár csak egy megfelelőbb
rajthelyet találtak volna...

üdvözlettel,

Fifi.