[Tajfutas] Térképi ábrázolás - kérdés

István Zsebeházy zsebeisti at gmail.com
2012. Sze. 15., Szo, 13:53:15 CEST

Sziasztok!

Ha már kifulladóban van a téma és egyéb rajttal kapcsolatos szösszenetek is
felmerültek, akkor én még egy apró de fontos észrevételt eresztenék meg!
Sok esetben tapasztaltam már és jelen esetben a ROB-on is így került
lebonyolításra a térképelvétel. Az odáig még rendben van, hogy a térkép
mellől rajtolunk (bár nem szeretem), de, hogy az F21 "A" döntő
rajtpozíciója elé felsorakoztatjuk a szenyorokat meglehetősen átgondolatlan
lépésnek tartom kiváltképp egy rövidtávú pörgős versenyen. Szegény Sólyom
és Néda Laci ajánlotta fel nekem, hogy amint kikapják a térképet már félre
is ugranak, hogy rajtolhassak, de még így is sikerült testtel rádolgoznom,
hogy ne akadályozzák az üzemi sebességem megfelelő ütemű elérését. Pedig én
nem vagyok az a géppuskalábú ámokfutó. Hozzáteszem én sem díjaznám 10-20-30
év múlva, hogy egy huszonéves emberállat átgyalogoljon rajtam, amiért nem
tudok kilőni egy 10mp-es százzal.
Egyébként ha csak engem zavar ez akkor bocsi, de ha mást is, akkor
tanácsolnám a jövőbeli rendezőknek, hogy ezt kicsit gondolják át
józan ésszel.

üdv.: zsebeisti