[Tajfutas] Térképi ábrázolás - kérdés

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2012. Sze. 14., P, 09:12:15 CEST

Szaki, igaz a Vár erős volt:-)

Ha az út lábai a kerítésen belül voltak, akkor annak rajta kellene lennie.
Mivel ez volt a tájkerékpár VB tartalékterepe, bevallom korábban jártam ott
// ennek köszönhetően a B döntőben meg is vertem Zetort 1 mp-el leszorítva
őt a 6-ik (?) helyről. // még akkor elgondolkoztam rajta, hogy kellene ezt
ábrázolni, és a térképen szereplő megoldásra jutottunk.
Ettől még lehet, hogy más javító aki másképp rajzolná, ebben az esetben a
rossz vagy jó nem helyes, más. Szerintem lettek volna ugyanannyian akik a
berajzolt út miatt bizonytalanodtak volna el. És voltak sokan, akik pl
utólag sem emlékeztek rá, hogy átmentek a főút alatt, mert azt nézték. Ami
a térképen volt az épp elég volt.

MM